[WYWIAD] Piotr Pawlak, Ford Polska: Chcę, by postrzegano nas jako markę przyjazną klientom

Artykuły specjalistyczne
Związany z branżą motoryzacyjną od 2011 r., zdobywał doświadczenie w koncernach motoryzacyjnych w Belgii i Wielkiej Brytanii. Odpowiadał między innymi za przygotowanie planów sprzedaży, analizy rynku, budowę strategii i planowanie produktu. Był dyrektorem regionalnym odpowiedzialnym za działalność operacyjną w Wielkiej Brytanii. We wrześniu 2020 r. Piotr Pawlak objął stanowisko Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Ford Polska i odpowiada za całokształt działań sprzedażowych tej marki na polskim rynku. Rozmawialiśmy z nim o największych wyzwaniach, planach i wielopokoleniowej pasji motoryzacyjnej.

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
  • ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
  • ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ✔ ... i wiele więcej!

Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.

Przypisy