[WYWIAD] Piotr Pawlak, Ford Polska: Chcę, by postrzegano nas jako markę przyjazną klientom
-
Aktualizacja:
24 sierpnia 2024
12 listopada 2020
Związany z branżą motoryzacyjną od 2011 r., zdobywał doświadczenie w koncernach motoryzacyjnych w Belgii i Wielkiej Brytanii. Odpowiadał między innymi za przygotowanie planów sprzedaży, analizy rynku, budowę strategii i planowanie produktu. Był dyrektorem regionalnym odpowiedzialnym za działalność operacyjną w Wielkiej Brytanii. We wrześniu 2020 r. Piotr Pawlak objął stanowisko Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Ford Polska i odpowiada za całokształt działań sprzedażowych tej marki na polskim rynku. Rozmawialiśmy z nim o największych wyzwaniach, planach i wielopokoleniowej pasji motoryzacyjnej.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.