[WYWIAD] Jacek Pawlak: Klienci budują najlepszą strategię. Wystarczy ich tylko wysłuchać

Artykuły specjalistyczne
„Nie zmarnujmy tego pięknego kryzysu” – takie słowa usłyszeliśmy z ust Prezydenta Toyota Motor Poland. Pomimo ogromnych spadków sprzedaży i pandemii, która sparaliżowała rynki, Toyota triumfalnie wróciła na pierwsze miejsce najchętniej wybieranych marek. O receptach na sukces, długiej drodze do zwycięstwa oraz tym, co pozostanie po zakończeniu pandemii rozmawiamy z prezydentem Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe Jackiem Pawlakiem.

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
  • ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
  • ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ✔ ... i wiele więcej!

Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.

Przypisy