Wirtualne salony samochodowe, czyli - koncerny sprzedają on-line
-
Aktualizacja:
24 sierpnia 2024
19 maja 2020
Od lat przewidywano, że salony samochodowe prędzej czy później znajdą się w sieci. Nikt nie mógł jednak przypuszczać, że nastąpi to tak szybko i niespodziewanie. Pandemia koronawirusa sparaliżowała wiele gałęzi biznesu. Społeczne dystansowanie do minimum ograniczyło wizyty klientów w salonach. Dziś sprzedaż odbywa się w internecie. Jedni, jak Škoda, byli na to przygotowani od lat. Inni, jak Toyota, w mgnieniu oka przystosowali się do nowej sytuacji, by spełnić oczekiwania klientów, a przede wszystkim – nadal ich mieć.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.