Wirtualne salony samochodowe, czyli - koncerny sprzedają on-line

Artykuły specjalistyczne
Od lat przewidywano, że salony samochodowe prędzej czy później znajdą się w sieci. Nikt nie mógł jednak przypuszczać, że nastąpi to tak szybko i niespodziewanie. Pandemia koronawirusa sparaliżowała wiele gałęzi biznesu. Społeczne dystansowanie do minimum ograniczyło wizyty klientów w salonach. Dziś sprzedaż odbywa się w internecie. Jedni, jak Škoda, byli na to przygotowani od lat. Inni, jak Toyota, w mgnieniu oka przystosowali się do nowej sytuacji, by spełnić oczekiwania klientów, a przede wszystkim – nadal ich mieć.

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
  • ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
  • ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ✔ ... i wiele więcej!

Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.

Przypisy