Być czy mieć? Nowa Toyota Avensis
-
Aktualizacja:
27 sierpnia 2024
24 sierpnia 2015
Segment D to jeden z najważniejszych segmentów flotowych. Auto dla menedżera musi być po pierwsze niezawodne, po drugie komfortowe, a po trzecie reprezentacyjne dla firmy. Jeśli jeszcze do tego dochodzi sprawna obsługa posprzedażna i dobra wartość rezydualna, to mamy komplet. Toyota musiała odpowiedzieć nowym Avensisem na te wszystkie oczekiwania. Ale miała jeszcze kilka o wiele trudniejszych zadań. Przede wszystkim musiała dać odpór markom niemieckim. Czy się udało?
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.