Bazowe wyposażenie a wybór klienta – segment C pod lupą

Artykuły specjalistyczne
Kupno samochodu za cenę podstawową zazwyczaj oznacza wejście w posiadanie egzemplarza, który spełnia swoje zasadnicze zadanie, ale oferuje nieraz niezadowalającą jak na dzisiejsze standardy ilość dodatków. W poprzednim numerze „Floty” przedstawiłem, jak wygląda sytuacja w segmencie B i ile trzeba dopłacić do jego przedstawicieli, aby uzyskać rozsądny poziom wyposażenia – średnio okazało się, że konieczne jest dodanie 23% początkowej wartości auta. Teraz czas przyjrzeć się segmentowi C.

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
  • ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
  • ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ✔ ... i wiele więcej!

Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.

Przypisy