Gwarancja jakości na rynku motoryzacyjnym
-
Aktualizacja:
26 sierpnia 2024
4 stycznia 2012
Gwarancja nie stanowi tylko ukłonu w stronę klienta, pełni też funkcję marketingową. Producenci prześcigają się w długości okresów gwarancyjnych i eksponują atrakcyjne hasła reklamowe związane z warunkami gwarancyjnymi. Jak zawsze jednak warto czytać przede wszystkim to, co napisane jest drobnym drukiem. Ma to szczególne znaczenie w przypadku umów zawieranych przez profesjonalistów w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy pozbawieni są ochrony przysługującej konsumentom na podstawie polskiego i europejskiego prawa regulującego warunki gwarancji konsumenckiej.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.