Opel rozszerza ofertę silnikową we flagowym modelu Insignia

Firma Opel, która przyjęła już ponad 155 000 zamówień na Insignię, wprowadza w swoim flagowym modelu najnowszą wersję turbodoładowanego silnika benzynowego 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zestawionego z sześciobiegową przekładnią manualną lub sześciobiegowym automatem.

2018-08-22 14:22:00

Klienci mogą już zamawiać Insignię Grand Sport, Sports Tourer lub Country Tourer z silnikiem 1.6 Direct Injection Turbo (zużycie paliwa[1] w wersji Grand Sport: 8,4–8,0 l/100 km w cyklu miejskim, 5,6–5,3 l/100 km poza miastem, 6,6–6,3 l/100 km przy emisji CO2 153–145 g/km w cyklu mieszanym; zużycie paliwa1 w wersji Sports Tourer: 8,6–8,3 l/100 km w cyklu miejskim, 5,6–5,3 l/100 km poza miastem, 6,7–6,6 l/100 km przy emisji CO2 154–151 g/km w cyklu mieszanym). Egzemplarze z automatyczną skrzynią biegów oferują dodatkowy komfort dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu FlexRide. Zużycie paliwa1 w Insignii Country Tourer 1.6 Direct Injection Turbo wynosi 8,6 l/100 km w cyklu miejskim, 5,6 l/100 km poza miastem oraz 6,7 l/100 km przy emisji CO2 156 g/km w cyklu mieszanym.

Żwawa czterocylindrowa jednostka rozwija moc maksymalną 147 kW/200 KM przy 5500 obr./min i 280 Nm momentu obrotowego w zakresie od 1650 do 4500 obr./min. W Insignii z sześciobiegową przekładnią manualną lub automatyczną i napędem na przednie koła silnik 1.6 Direct Injection Turbo pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 235 km/h i przyspieszać od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy.

W celu ograniczenia emisji cząstek stałych benzynowy silnik 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa został wyposażony w filtr cząstek stałych (GPF), zapewniający optymalną regenerację (tj. utlenianie cząstek gromadzących się w filtrze). Dzięki temu Insignia 1.6 Direct Injection Turbo spełnia rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6d‑TEMP, która uwzględnia emisję w rzeczywistym ruchu mierzoną na drogach publicznych i wchodzi w życie od września 2019 roku dla wszystkich nowo rejestrowanych pojazdów.

Nowa Insignia jest wyjątkowo atrakcyjna zarówno dla nabywców indywidualnych, jak i dla klientów dokonujących zakupów flotowych. Użytkownicy korzystają z licznych nowoczesnych technologii, takich jak aktywny tempomat, matrycowe reflektory IntelliLux LED® oraz ergonomiczne fotele z atestem stowarzyszenia Aktion Gesunder Rücken e.V. (Akcja na rzecz Zdrowych Pleców). Wraz z wprowadzeniem silnika 1.6 Direct Injection Turbo we flagowym Oplu w ofercie pojawią się także systemy multimedialne nowej generacji Multimedia i Multimedia Navi Pro. Charakteryzują się one nie tylko najnowocześniejszymi funkcjami, ale także eleganckim wzornictwem i intuicyjnością obsługi. Klienci opcjonalnie otrzymują duży kolorowy ekran dotykowy o przekątnej do 8 cali, a także przejrzysty zestaw wskaźników, któremu może towarzyszyć opcjonalny wyświetlacz przezierny (head‑up) dostępny wraz z systemem Multimedia Navi Pro.

Ceny modelu z nowym silnikiem w Polsce zaczynają się od 119 100 zł[2] za Insignię Grand Sport 1.6 Direct Injection Turbo z sześciobiegową przekładnią manualną.

ZNAJDŹ NAS: