Zaawansowany serwis Hondy i specjalne procedury dla większego bezpieczeństwa
-
Aktualizacja:
21 sierpnia 2024
14 kwietnia 2020
W trosce o bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników, autoryzowane stacje dealerskie Hondy wprowadziły specjalne procedury, a także polecają swoją ofertę w ramach programu „Zaawansowany Serwis Hondy”, która łączy zalety konwencjonalnego „door to door” z elektroniczną kontrolą stanu technicznego pojazdu (eVHC). Działania te mają na celu zminimalizowanie ryzyka zarażenia się koronawirusem podczas wizyty w stacji serwisowej.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.