Wysokie standardy obsługi klienta w Renault
-
Aktualizacja:
25 sierpnia 2024
8 grudnia 2016
Renault nieprzerwanie od trzech lat utrzymuje pozycję lidera jakości obsługi klientów w serwisie, według Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowanego przez TNS Polska. W jakości obsługi klientów w salonach, zarówno Renault, jak i Dacia zajmują miejsce na podium. Renault Polska stale pracuje nad podnoszeniem standardów poziomu obsługi w sieci i dostosowaniem ich do zmieniających się zwyczajów klientów.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.