Nowa jakość obsługi klienta w Punktach Standard Grupy ERGO Hestia

Aktualności
Stawiając na dialog z klientem Grupa Ergo Hestia uruchomiła program budowy sieci obsługi w Punktach Standard. Informujemy o tym w momencie otwarcia dziesiątej już placówki, w której na naszych klientów czeka nie tylko spójny i zgodny z najnowszymi trendami styl aranżacji przestrzeni, ale przede wszystkim oparty o najlepsze rynkowe praktyki model obsługi. Ambicją Grupy ERGO Hestia jest uruchomienie w całej Polsce ponad 200 Punktów Standard do końca 2017 roku.

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
  • ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
  • ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ✔ ... i wiele więcej!

Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.

Przypisy