Nowa jakość obsługi klienta w Punktach Standard Grupy ERGO Hestia
-
Aktualizacja:
22 sierpnia 2024
27 listopada 2015
Stawiając na dialog z klientem Grupa Ergo Hestia uruchomiła program budowy sieci obsługi w Punktach Standard. Informujemy o tym w momencie otwarcia dziesiątej już placówki, w której na naszych klientów czeka nie tylko spójny i zgodny z najnowszymi trendami styl aranżacji przestrzeni, ale przede wszystkim oparty o najlepsze rynkowe praktyki model obsługi. Ambicją Grupy ERGO Hestia jest uruchomienie w całej Polsce ponad 200 Punktów Standard do końca 2017 roku.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.