Mercedes-Benz nadal liderem segmentu aut premium w Polsce
-
Aktualizacja:
26 sierpnia 2024
11 stycznia 2019
W 2018 roku Mercedes-Benz osiągnął na polskim rynku doskonałe wyniki sprzedaży: marka spod znaku trójramiennej gwiazdy dostarczyła klientom ponad 20 tysięcy samochodów osobowych i kolejny raz, ze znaczną przewagą, uplasowała się na czele segmentu aut premium. Modele Mercedesa okazały się liderami w większości klas – w tym, tradycyjnie, w segmencie pojazdów luksusowych oraz SUV-ów.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.