Grupa PSA: stabilny wzrost w 2018 roku i udziały w rynku na poziomie 12,7%
-
Aktualizacja:
25 sierpnia 2024
10 grudnia 2018
W połowie 2017 roku Grupa PSA kupiła od General Motors markę Opel. Kończący się powoli rok 2018 to zatem okres dostosowywania się struktur PSA do nowych realiów rozszerzonego portfolio marek, tworzenia strategii uwzględniającej Opla, a także przedstawiania pierwszych wyników sprzedaży. Informacjami tymi podzielił się na spotkaniu z dziennikarzami Wojciech Mieczkowski – dyrektor generalny marek Peugeot, Citroën, DS i Opel w Polsce.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.