Czas na CNG: ŠKODA Octavia G-TEC z fabryczną instalacją
-
Aktualizacja:
26 sierpnia 2024
2 września 2015
Nowa, szczególna wersja napędowa trzeciej generacji Octavii, zadebiutowała w marcu bieżącego roku na targach samochodowych w Genewie w wersjach nadwoziowych limuzyna i kombi. Cały układ napędowy został poddany modyfikacjom, by najlepiej wykorzystać potencjał napędu dwóch paliw: benzyny bezołowiowej i gazu CNG. Dzięki temu udało się osiągnąć imponujący wynik średniego zużycia tylko 5,3 m3 CNG na 100 km.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.