BMW Group, od sześciu lat lider segmentu aut premium w Polsce, po pierwszym pólroczu 2016 nadal wyraźnie na prowadzeniu. Flagowy model BMW, nowa limuzyna serii 7, okazała się najpopularniejszym modelem w klasie.
-
Aktualizacja:
22 sierpnia 2024
7 lipca 2016
Setny rok historii BMW Group przyniósł kolejne bardzo dobre wyniki sprzedaży. W pierwszej połowie 2016 roku marka BMW osiągnęła liczbę 5753 rejestracji, co stanowi 30% wzrostu w stosunku do tego samego okresu poprzedniego roku. BMW utrzymało pozycję lidera w segmencie premium.
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Co zyskasz, rejestrując się na portalu Flota?
- ✔ Dostęp do wszystkich treści na portalu
- ✔ Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ✔ ... i wiele więcej!
Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.