Forum - Zarządzanie
| Zarządzanie |  |
Temat: | |Dodał: | |Odp: | |Wyśw: | |Data dod.: | Eco driving we flocie | ciechu | 2 | 4590 | 03-10 19:51 |
ciechu (03-10 19:51) | | Witam! Jestem studentem V roku Wyższej Szkoły Logistyki. Tematem mojej pracy magisterskiej są korzyści wynikające z zastosowania technik eco driving'u we flocie, niestety mam problem ze znalezieniem firmy, która przeszkoliła pracowników z tego zakresu, oraz udostępniła by mi dane na ten temat. W związku z tym mam pytanie: Czy w Państwa firmach stosuje się eco driving w samochodach firmowych, jako element przynoszący oszczędności nie tylko w postaci zaoszczędzonego paliwa, ale też oszczędności w eksploatacji czy też poprawie bezpieczeństwa? Eco driving niestety nie jest tak popularny, jak szkolenia chociażby z zakresu bezpiecznej jazdy, ale za to może dać duże oszczędności w użytkowaniu floty. W końcu to paliwo stanowi jeden z największych kosztów użytkowania floty. Zapraszam do dyskusji oraz z drugiej strony proszę o pomoc;) |
| | monter (03-12 17:54) | | Pracowałem w paru firmach farmaceutycznych flota -300-700 samochodów nikogo nie interesuje eco driving. Eco driving to sztuczny problem i kierownicy dużych flot mają to gdzieś czy spalę 6 czy 7 litrów na 100 zresztą mnie też to nie interesuje nie płacę za paliwo a wolę dynamiczną jazdę jeśli można o takiej mówić w 90 KM Corolli. Firmyraczej tną na oleju i innych materiałach eksploatacyjnych ale nie na paliwie |