Poznaj bliżej nominowanych - Plebiscyt Fleet Awards Polska 2017 - Samochód z napędem alternatywnym

Plebiscyt Fleet Awards Polska to najbardziej opiniotwórczy projekt, którego celem jest wyłonienie liderów polskiej branży flotowej w kategoriach pojazdów, produktów i usług flotowych. Najlepsi wskazywani są głosami fleet managerów, dziennikarzy motoryzacyjnych oraz na bazie arytmetycznych zmiennych rynkowych. Poznaj bliżej nominowanych!

Plebiscyt Fleet Awards Polska podzielony jest na dwie integralne części: głosowanie internetowe (które trwa od początku kwietnia do 17 maja) oraz Wielki Test Flotowy (empiryczna ocena nominowanych pojazdów przez grono blisko 300 jurorów). W internetowej części Plebiscytu głosy na swoich faworytów oddają dziennikarze oraz decydenci branży flotowej zakładając specjalne konta na portalu fleet-awards.pl oraz przechodząc pomyślnie weryfikację umożliwiającą oddanie głosu jedynie osobom zawodowo związanym z fleet managementem. Ten etap jest rozstrzygający dla nominowanych produktów i usług oferowanych na polskim rynku flotowym.

Nominowane samochody poddawane są w drugiej części Plebiscytu rygorystycznej, empirycznej i bezwzględnej ocenie w ramach Wielkiego Testu Flotowego, który odbędzie się 10 maja w Twierdzy Modlin. Tego dnia, w jednym miejscu, w jednym czasie kilkuset zarządców flot wciela się w rolę cenzorów i weryfikuje właściwości poszczególnych modeli wystawiając im ocenę. Ocena z Wielkiego Testu Flotowego jest składową finalnej noty. Trzecim składnikiem oceny samochodów flotowych jest ich wartość rezydualna, którą opracowują i przygotowują eksperci z firmy Info-Ekspert, która jest Partnerem Merytorycznym Plebiscytu Fleet Awards Polska.

Zachęcamy do oddania głosu poprzez portal fleet-awards.pl oraz rejestracji do grona jurorów Wielkiego Testu Flotowego!

 

Ford Mondeo Hybrid Vignale

Hybrid Electric Vehicle, jedyne auto Hybrydowe w tym segmencie w cenie poniżej 125 tyś zł brutto w najwyższej wersji wyposażeniowej Titanium.  Jest to pierwszy tego typu pojazd produkowany przez Forda w Europie. Dzięki połączeniu zalet silników elektrycznego i benzynowego, hybrydowy Ford Mondeo jest samochodem wyjątkowo oszczędnym i eleganckim, a jednocześnie świetnym pod względem osiągów i prowadzenia. Rewolucyjna technologia regeneracyjnego hamowania (Regenerative Braking), innowacyjny system Smartguage z funkcją Brake Coach (instruktorem hamowania) i inne inteligentne rozwiązania jeszcze bardziej zwiększają moc i wydajność tego pojazdu. Średnie zużycie paliwa*: 4,2 l/100km ; Całkowita moc układu hybrydowego: 138 kW/187 KM.

 

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV, pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na 4 koła i zarazem najlepiej sprzedająca się elektryczna hybryda typu plug-in w Europie wyróżnia się dynamiczną sylwetką, osiągami udoskonalonego hybrydowego układu napędowego oraz idealnie cichym, wysokiej jakości wnętrzem wykonanym z najwyższą dbałością o szczegóły. O najwyższy poziom bezpieczeństwa dba aż 14 systemów bezpieczeństwa.

System operacyjny PHEV OS automatycznie dokonuje wyboru jednego z trzech trybów jazdy, w jakie wyposażono Outlandera PHEV, co pozwala optymalnie łączyć jak najwyższe osiągi samochodu z jak najniższym zużyciem paliwa, a wszystko bez zaprzątania uwagi kierowcy.

 

Nissan eNV-200

Nissan e-NV200 był najlepiej sprzedającym się elektrycznym vanem w Europie w 2016 roku*. Obsypany nagrodami w pełni elektryczny van zajmował pierwsze miejsca w rankingach w 17 krajach Europy, wyprzedzając rywali w swojej kategorii. Nissan e‑NV200 jest doskonałym środkiem transportu zarówno dla rodzin, jak i firm, łącząc najlepsze zalety furgonu NV200 z bezemisyjną technologią przejętą z najlepiej sprzedającego się na świecie samochodu elektrycznego, czyli Nissana LEAF. Nissan e‑NV200, dostępny jako użytkowy furgon oraz w pięcio- i siedmiomiejscowych odmianach osobowych Combi/Evalia z pełnym wykończeniem wnętrza, oferuje liczne opcje umożliwiające dostosowanie go do indywidualnych wymagań. Zasięg samochodu na jednym ładowaniu wynosi do 170 km.

 

Nissan Leaf

Nissan Leaf to najpopularniejszy samochód elektryczny na świecie. W 2010 roku Nissan jako pierwszy wprowadził w pełni elektryczny samochód na masowy rynek. LEAF od momentu debiutu szybko zdobył uznanie na arenie międzynarodowej. Jury prestiżowego konkursu Car of The Year ogłosiło go samochodem roku w 2011 jako pierwszy elektryczny samochód w historii. To też najczęściej kupowany model elektryczny na świecie (sprzedano już ponad 250 000 egz.). Nissany LEAF przejechały łącznie ponad 3 miliardy kilometrów, co daje 2‑krotną odległość od Ziemi do Saturna. Tym samym użytkownicy Nissanów LEAF zapobiegli emisji ok. 500 000 ton CO2 do atmosfery. Ma to znaczący wpływ na zrównoważony rozwój lokalnych społeczności.

 

Toyota Prius Plug-In

Historia Priusa sięga roku 1997, kiedy światło dzienne ujrzała pierwsza generacja modelu .Od tamtej pory Prius stał się ikoną ekologicznej i oszczędnej jazdy, ustanawiając coraz to nowe rekordy sprzedaży. Kolejnym krokiem w rozwoju modelu jest wprowadzenie Priusa Plug-in Hybrid, który oferuje wszystkie zalety auta hybrydowego przy zwiększonym zasięgu na silniku elektrycznym. Kluczowe zalety Priusa Plug-in Hybrid to:

  • zasięg na silniku elektrycznym wynoszący nawet 50 km. Nowy system plug-in został zaprojektowany pod kątem prostoty i wygody użytkowania. Specjalne przewody pozwalają ładować auto w domu i na stacjach. Na dłuższe trasy idealny jest tryb hybrydowy pozwalający cieszyć się niczym nieskrępowanym zasięgiem.
  • możliwość jazdy przy użyciu wyłącznie silnika elektrycznego z prędkość nawet do 135km/h, co oznacza, że również przy wyższych prędkościach Prius Plug-in Hybrid pozwala poruszać się bez zużycia nawet kropli paliwa.
  • średnie spalanie na poziomie 1l/100km i emisja CO2 na poziomie zaledwie 23g/km,
  • pełny pakiet bezpieczeństwa Toyota Safety Sense,
  • po raz pierwszy zastosowane w Toyocie reflektory matrycowe LED, które automatycznie dostosowują strumień światła i jego natężenie od warunków panujących na drodze. Gdy na drodze pojawią się inne pojazdy, aktywne przesłony w przednich lampach ograniczą strumień światła, aby nie rozpraszać innych uczestników ruchu. Reszta drogi pozostanie wciąż doskonale oświetlona
  • tylna klapa wykonana z tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknem węglowym – innowacyjne rozwiązanie spotykane dotychczas jedynie w supersamochodach sportowych,
  • opcjonalny dach z panelami fotowoltaicznymi, który pozyskuje energię słoneczną celem ładowania akumulatora hybrydowego.  

 

 

SAMOCHÓD Z NAPĘDEM ALTERNATYWNYM: KLASA PREMIUM

 

BMWi3

Świat jest w ciągłym ruchu. My jesteśmy w ciągłym ruchu. A ruch niesie ze sobą zawsze coś ciekawego: zmiany. Ludzie na całym świecie coraz częściej zadają sobie pytanie, co w ich życiu jest najważniejsze, i zastanawiają się nad tym, jak żyć bardziej świadomie.

Z BMW i zmiany te otwierają nową erę, w której samochody po raz pierwszy zaprojektowane są całkowicie pod kątem ekologicznej mobilności. Tak więc BMW i3 to coś więcej niż tylko samochód. To dowód na to, że odpowiedzialność i radość z jazdy doskonale się uzupełniają. Teraz nadszedł czas, aby pójść dalej. I odkryć nowy rodzaj radości z jazdy.

 

BMW serii 330e

Połączenie silnika elektrycznego i silnika BMW TwinPower Turbo oferuje to, co najlepsze z obu napędów, dając niezwykle dynamiczną i komfortową limuzynę: BMW 330e iPerformance. Tu innowacja łączy się ze sportowym charakterem i elegancją BMW serii 3. Imponująca dynamika jazdy przy najwyższej wydajności i ekologii dzięki bezemisyjnej jeździe – unikalna koncepcja idealnie dopasowana do walorów BMW serii 3 Limuzyna.

 

Lexus GS 300h

GS 300h to prestiżowy sedan Lexusa, wyposażony w rewolucyjny napęd hybrydowy Lexus Hybrid Drive. Stanowi on połączenie 2,5-litrowego silnika benzynowego z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz silnika elektrycznego o dużej mocy. Łączna moc napędu to aż 223 KM. Prowadzenie GS 300h to czysta przyjemność — tym większa, że samochód ten zużywa zaledwie 4,4 l paliwa na 100 km. W trybie samochodu elektrycznego auro porusza się niemal bezgłośnie i nie zużywa paliwa — przy zerowym poziomie emisji substancji szkodliwych. Przemyślana konstrukcja napędu hybrydowego czyni GS 300h pojazdem praktycznym — z pojemnym bagażnikiem — i charakteryzującym się niespotykanie niskimi kosztami eksploatacji. Cisza wewnątrz, zapewniana dzięki dobrym materiałom wygłuszającym oraz innowacyjnym elementom aerodynamicznym pozwala na delektowanie się dźwiękiem płynącym z 17-głośnikowego systemu audio Mark Levinson. Na wyposażeniu znajduje się też np. klimatyzacja z generatorem nanoe – jonów otoczonych cząstkami wody, które odświeżają wnętrze, a jednocześnie nawilżają skórę i paznokcie. Lexus zawsze wyznaczał kierunek rozwoju i rozpowszechniania systemów bezpieczeństwa, i aktywnego wsparcia dla kierowcy. Również, nowy GS wiele skorzystał na badaniach Lexusa w dziedzinie zapobiegania wypadkom i może być wyposażony w zaawansowany system Lexus Safety System+. W jego skład wchodzi: system ochrony przedzderzeniowej z funkcją wykrywania pieszych, zaawansowany system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, asystent rozpoznawania znaków drogowych, aktywny tempomat, który dostosowuje prędkość samochodu do prędkości poprzedzającego pojazdu, automatycznie włączane światła drogowe lub system adaptacyjnych świateł drogowych. Najważniejsza jednak jest przyjemność z jazdy — a prowadzenie Lexusa GS daje naprawdę mnóstwo satysfakcji. Zadbano o to podczas testów drogowych prototypów na dystansie ponad 1,6 miliona kilometrów. Naczelny inżynier Lexusa GS Yoshihiko Kanamori osobiście testował ten model na torze Nürburgring.

Wybierz faworytów i oddaj swój głos na fleet-awards.pl!

Poleć znajomym:

Zamów bezpłatny newsletter:


Program dla miłośników motoryzacji. Prezentujemy i testujemy nowe samochody. To najdłużej ukazujący się program motoryzacyjny na polskim rynku telewizyjnym.

2004-2014 Copyright © Forum Media Polska Sp. z o.o.
O Magazynie | Reklama | Prenumerata | Mapa witryny | Kontakt